De service is geweldig goed. Advies bij aankopen en ook naderhand is echt geweldig goed niet alleen in de winkel maar ook telefonisch en online

Super.

Keurig bezorgd prima frietsnijder hele goeie kwaliteit. Heel tevreden.

Zeer tevreden!

De eerste keer een bestelling geplaatst en het resultaat is prima. Ook telefonisch.

Ik heb het iets groter verwacht

nvt

nvt

Snel levering

Kwaliteit in producten en service.

Snelle levering, ruim assortiment, kwaliteitsproducten, goede communicatie

mijn bestelling voor 16.00 uur besteld en de volgende werkdag afgeleverd. perfect met een kaartje veel plezier met het mes groetjes.........

Betrokken Deskundig en schnell

Op onze leeftijd niet veel meer nodig . alleen nog kwaliteitsbakpannen . Worden ook hiermee goed geholpen !

prima service en product!

zie hierboven

Snelle levering en bij niet goed zeer snel geld terug

Zeer klantvriendelijk personeel

Professionele uitleg. Goede service. Prettige winkel.

perfect

perfect en snel bezorgt

Na bestellin de volgende dag al in huis plus een leuk persoonlijk kaartje van de eigenaresse. TOP winkel en webshop.

voldoet volkomen aan de verwachtingen

De bestelde spullen zijn van uitstekende kwaliteit en werden ook snel bezorgd.

Na telefonisch contact met prima uitleg product besteld en snelle levering. Vaker hier gekocht en heel tevreden.

Goede kwaliteit broodpan

Ik heb 2 kleine, blauwstalen broodpannen besteld en ben heel tevreden over de kwaliteit! Goede beschrijving erbij over ingebruikname en onderhoud. De levering was vlot zo binnen 2 á 3 dagen. Brinkmans Kookwinkel bedankt!

Mooie producten

Mooi product

Prachtig madeleinebakblik.

Snelle service en behulpzaam

Min pakket is snel geleverd en netjes verpakt. Ik heb de staafmixer nog niet in gebruik genomen. Daar kan ik nog niets over zeggen.

Snel geleverd goed verpakt Mooi product

Subliem

Demeyere pannen zijn duur maar elke euro waard. Levering was accuraat en snel

Snel en goed verpakt

Geweldige webshop

Alles was gemakkelijk te vinden en bezorging was enorm fijn gegaan, bij vragen zijn ze goed bereikbaar. Ik bestel voortaan mijn kookspullen bij Brinkmans Kookwinkel!

Professioneel

Duidelijke formatie in winkel, bestelling goed ingepakt met persoonlijke briefje bijgesloten

De Vughterstraat 66

5211 GK 's-hertogenbosch